A legszebb karácsonyi ajándékot..

..a liberálisoktól kaptam, különösen Bősz Anettől, aki nem kapcsolta ki a telefonját. Neki köszönhetően az egész ország láthatta mi is a magyar feminizmus valósága...





.. illetve mire is szolgál valójában ez a magyar feminizmus: a morális fölény letéteményesei, a 'jó áldozatok' által legitimált platform, amit a '''civilek'' középvezetői rétege játszik ki mindig az éppen aktuális pártoknak és ipari lobbiknak (amik össze is érnek egy ponton túl). Ezeket a béna passzív-agresszív aktivista trükköket pedig a műveltnyugaton tanulják, workshopok keretében, és mivel nem szocializálódtak éveken át bele a szadomazo aktivista közegek játszmáiba, csak jól lebuknak vele. Ez mindegy, attól még megy a gépezet:





Eznek a szervezeteknek az érdekei miatt szenvedtem én mint a kutya, de itt a szenvedés is csak annyit ér amennyire hasznot lehet rajta húzni. Azt képzelték ezek a '''civilek'', hogy engem be tudnak dobni a busz alá, de most a tüntetések feministáskodó mázzal takargatott lenyúlásával nem lesz annyira könnyű elszámolniuk.
Én leírtam a kultúrharc blogon, hogy értelmet amennyire tudtam adtam annak ami velem történt, megértettem, beépítettem a munkámba, de bosszún nem töröm a fejem, majd az élet bosszút áll, mert igazam van. Az élet, vagyis bárki akinek elege van abból, hogy minden őszinte és igaz dolog hatalmi játszmák és nyerészkedők martaléka lesz. Én pihenhetek, nem vagyok politikus, nekem már itt nincs dolgom.

Kellemes ünnepeket mindenkinek, és hazug, alakoskodó, passzív-agresszív emberektől mentes új esztendőt!


Popular posts from this blog

Mérő Vera- a magyar “cancel culture” főítésze, erkölcsrendésze és cenzora

A budapesti vámpírkastély

Vámpírkastély perverzióból és hazugsából - bocsánatot kérek, ismételten csak és kizárólag csak saját magamtól

Ezt láttam én a magyar feminizmusban.

A polgárasszonyok- budapesti vámpírkastély II.