Hálózatok és (régi)-új erőszakformák

Ilyen a tekintélyelvű ember amikor azt hiszi az erő az oldalán áll*, avagy a csürhementalitás újabb megnyilvánulásai, blogom egyik visszatérő szereplőjétől. Elemzés a gonoszságágról itt.

Nála szerencsétlenebbként, aljasként és mocskosként beszél arról aki nem konform, de nem sajnálja meg. Felülről beszélve gúnyolódik rajta. Egyébként ha pestist kap a buta koszos proli, szerinte, a maszkot hordó nagyokos BALOLDALI szerint ez nem elég? Még gúnyolódi kell a szerencsétlenen? Minden részvét hiányzik belőle. Nagyzol, kegyetlenkedik, fölényeskedik. Ez a saját képességei alapján bolti eladónak alkalmas, önnálló gondolatra, autonómiára képtelen (ugye ez a tekintélyelvűség lényege), saját magát sírva sajnáltató és közben másokat eszköznek használó ember. 

Mint írtam a tekintélyelvűeknek fenyegetés az önállóság és a szabadság, mert nem tudnak spontán reagálni. Nincsenek saját erőforrásaik, saját morális mércéjük, saját kreativitásuk, ezért lesik a környezetük folyamatosan, hogy ki a tekintély, kit kell követni. A kontrollmánia abból fakad, hogy lelepleződhet a nehezen felépített imázsuk. Maszkot mindenkire, ha ő maszkot hord.




Likeolók között egy másik kultúrharc blog rezidens:




(Kováts Eszterrel kapcsolatban férevezető lenne tekintélyelvűségről beszélni. Inkább azt mondanám, hogy annyira manipulatív, hogy maga is elhiszi a saját hazugságait. Új olvasóknak: ő a német pártlobbi embere, akinek az volt a munkája, hogy hálózatot építsen valóban civilekből, lobbistákból, ügynökökből, és még lincselő trollokból is. Mindenkivel párbeszédet folytatni, mindenkivel összeborulni, magyarán szabadrablás szociopatáknak.)

Az egy dolog, ha valaki bedől a tömegpániknak. Egy dolog, ha valaki nem tudja a rendelkezésre álló információt szintetizálni. Magyarán nem tud gondolkodni. Pedig ebben az esetben pont nem nagy feladat a saját tapasztalatokat és a híreket összerakni: a vírus nagyon kicsi, kilélegzett levegővel terjed, a maszk szövete laza. Haladóknak a kontextus: a maszk nem evidencia alapú. Először nem is javasolták, se Müller Cecília, se a WHO. A WHO elismerte, hogy politikai nyomásra változtatta meg az álláspontját. Itt összehasonlítva statisztikák, tudományos publikációk, például Észak- és Dél-Dakota között nincs érdemi különbség a statisztikákban, pedig az egyikben volt mask mandate, a másikban nem. Már a tömegmédia is lehozza, hogy szart se ér.
Egy kutatónak tudnia és mernie kellene gondolozni. Sőt, azon kellene gondolkoznia, hogy ez az intézkedés miféle feketemág bocsánat, behaviorista pszichológián alapul, mert mi máson. Szerintem az a logika, hogy látszik ki a bűnbak, ki nincs benne a színjátékban, illetve ha maga veszi az ember fel a maszkot, akkor áthágja ezzel a saját szabad akaratát.
Én annyira nem voltam ebbe hajlandó belemenni, hogy 2021 január elsején megfogadtam az évben nem veszek fel maszkot utcára. A diktatúra az, amikor a meggyőződésed ellenére, kényszerből cselekszel. Az én arcomhoz nem jön ilyen közel az államokat sakkban tartó biohatalmi lobbik diktatúrája. Ezért vagy futottam, vagy biciklivel jártam, vagy mellékutcákon.
Mivel nem tudok (és nem is akartam soha) városban biciklizni volt is egy balesetem, konkrétan fejjel belerepültem a járdába. Hála égnek komoly sérülés nélkül, egy törött fogat leszámítva, de az is meggyógyult.
Szó szerint majdnem otthagytam a fogam az elveimért és a szabadságomért, és amit mi írtunk 2020 áprilisában a Replika covid kötetbe most is megállja a helyét. Ez a rat-licker, this didn’t age well.

Még annyit, hogy a jó kurva édesanyátok a rat-licker, bánatában, hogy ilyen ember lett a gyerekéből. Remélem világosan és érthetően fejeztem ki magamat.

Ide vezet, hogy mindenkit komolyan kell venni, hogy adni kell a véleményére. Úgy epekedik, olyan sóvár! A kontraszelekciót támogattuk azzal, hogy egy reprezentáció ipar bábjait tényleg kutatónak kellett elfogani (mert még megsértődnek!!!!), és aztán amikor éles helyzet van, önmagukként viselkednek - saját képességeik és meggyőződésük szerint akarnak rendet teremteni. Büntető-fegyelmező atyafigurát játszva, megszégyenítve, sarokba szorítva. Régen az életüket kockáztatták emberek, hogy ne zsarnokoskodjanak velük, mi meg karriert építettünk kis zsarnokoknak, hogy ne legyenek szomorúak! Elhitettük velük, hogy ők témyezők, őket komolyan kell venni. Nincs min csodálkozni, teljesen logikus, hogy ez ide vezetett.
A """baloldaliak""" fölényeskedve gúnyolódnak a polgári engedetlenségen, mert a maszk-nem-hordás nagy részben polgári engedetlenség volt. Sokan akik féltek is a vírustól, egy totalitárius megfigyelő állam disztópiájától jobban féltek. Vagy csak átláttak az egészen. Ugyanaz a közeg akik nagy önmeghatódva körmondatokkal teleírt táblákat adnak hajléktalanok kezébe, szexista bögréken háborodtak fel, és minden woke rituálét csináltak, a covid alatt átlag emberek, szó szerint az utca embere polgári engedetlenségén gúnyolódtak.

(*A Patakfalvi miért szerepel ennyit? Mert illik ide, mert jó példa. Nem sajnálom? Én annyi részvéttel tartozom neki amennyi őbenne volt irántam. Mivel egy ‘sajnálom’ nem fért ki soha a száján, én sem sajnálom. Csak magyarázkodott, hogy őszintén mondja, ő nem akart nekem semmi rosszat. Én se akarok neki semmi rosszat. Nem szempont, nem ez érdekel. Az új tekintélyelvűség, és különösen az affektív háttere, az nagyon érdekel. Egyébként vele ellentétben nem akarom a szabad akaratát áthágni, nem tekintem a tulajdomomnak, nem parancsolgatok neki, nem akarok a tiltakozása ellenére az életébe avatkozni, nem szervezek nyilvános eseményeket a lejáratására. Saját magam ezzel nem mocskolom be. Elemzést írok abból amit átéltem és amit látok. 100% tiszta lelkiismerettel.)

UPDATE: https://www.facebook.com/parbeszedetajarvanykezelesrol/posts/141739885009535
https://brownstone.org/articles/more-than-150-comparative-studies-and-articles-on-mask-ineffectiveness-and-harms/

Ez egy rövid kis poszt volt. Most eltűnök egy időre, és majd ezzel jelentkezem:




Popular posts from this blog

Mérő Vera- a magyar “cancel culture” főítésze, erkölcsrendésze és cenzora

A budapesti vámpírkastély

Vámpírkastély perverzióból és hazugsából - bocsánatot kérek, ismételten csak és kizárólag csak saját magamtól

Ezt láttam én a magyar feminizmusban.

A polgárasszonyok- budapesti vámpírkastély II.