PTI TEM


Vagyis a Politikatörténeti Intézet Társadalomelméleti Műhelye, aminek elviekben én is tagja vagyok. Akkor láttam őket utoljára, amikor kb egy éve 2018 Novemberében rendeztek nekem egy közösségi pellengérre állítást, mégpedig a “TEM jövője” menüpont alatt. A körübelül 25 vagy 30 tagból 7 jött el, és három órán át próbálták megtörni az akaratom, bűntudatot kelteni, fegyelmezni, csicskítani (mint látható semmi sikerrel), mégpedig azért mert jelentettünk egy plágiumbizottságnál egy plágiumsorozat, és mert a német szocdem alapítvány (Friedrich Ebert Stiftung, csodálkoznék ha a “Kritikai Hétbe” nem adtak volna) pénzét osztogató zsebmachiavellinek azt mertem mondani, hogy betelt a pohár, és (hogy rendkívüli fenyegetésem szó szerint idézzem) "rohadj meg ahol vagy". Annyira mocskos volt az egész, hogy az egyik bully, aki talán a legszadistábban őrmesterkedett (még azért is meg akart fegyelmezni mert szóbaálltam valakivel akivel elvileg nem szabad) a végén elkezdett sírni. Ahogy ez lenni szokott,  volt két résztvevő akiknek fogalma sem volt az egészről, látszott rosszul vannak, de azért kelletlenül megfogtak egy-egy követ és hozzám vágták, az egyik még külön elkezdett analitikus filozófushoz méltóan elmélkedni azon, hogy én akkor miért nem keresek több plágiumot? Aki korábban arról okoskodott nekem, hogy a blogom nem elég tudományos, az most egy plágiumsorozat jelentésén kesergett. Sírvaríva, kéztördelve, hüppöve szipákolva aggodalmaskodtak egy plágiumosorozat elkövetőjéért (nem ám saját magukért), és még a NER-t is bele kellett ebbe keverni, elővenni az aduászt, jön a NER! 
A TEM koordinátor Antal Attila van abban a Progress Alapítványban akiknek a konferenciáján a 20 perces felolvasás a google books-ról elő volt adva tudományos munkaként, és ahol a szőnyeg alá akarták söpörni az egészet. 
Ez még meg volt fejelve egy lejárató levéllel, ami gyakorlatilag egy bűnlajstrom volt. Az önjelölt ügyész aki összehozta írt már hasonló műveket, egy budapesti szakkollégiumot olyan szinten mérgezett át azzal, hogy valami jó pásztornak képzeli magát aki terelgetni a nyájat, hogy már egy, az ő szerepét tisztázó beszélgetést akarnak neki szervezni.
Pár húszévesben van annyi, hogy leállítsák, a PTI TEM csendben tűrte az ámokfutását.
Érdemes még az önjelölt ügyészről tudni, hogy egy NER-es oligarcha pénzén futtat egy baloskodó magazint. A hivatalos duma az, hogy mikroadományokat adnak nekik magyar kisvállalkozók, de ez egyáltalán nem hiteles, magyarok nem szoktak politikai célokra adakozni, 'ellenzékinek' lenni pedig félnének, mert sok az állami megrendelő. Egy ismerősöm dolgozik nekik, akinek januárban mondták, hogy x napon derül ki kapnak-e pénzt és szükség van-e még a szolgáltatásaira. Mikroadományok nem így működnek. Ezek tényleg egy fideszes oligarcha pénzén baloskodnak. “A Kritikai Hét” partnerei, természetesen.
a PTI TEM-ben még akkor is el akartak kussoltatni amikor erről a sztoriról akartam beszélni. Teljesen kétségbe voltam esve, kiraktam az egész ocsmány lejárató levelet a Facebookra egy olyan szöveggel, hogy nem bírom tovább, tönkrement az életem (jó, nem, de hát a kétségbeesést is meg kell élni, ott és akkor tényleg ezt éreztem). Erre az egyik (a sírós bully) képes írni egy olyan kommentet, hogy "ne rombold a TEM nimbuszát". Már a látszatra sem adnak, ha valaki kellően dehumanizálva van. Te nem számítasz, ezeknek a “nimbusza” számít.
Később még azt is kellett hallgaton, hogy nem vagyok nekik annyira fontos, hogy kirúgassanak a Corvinusról. Az ő logikájuk szerint a kádárista networkökhöz tapadó gittegyletük dönti el ki végzi el a phdt (nem is leplezik, hogy ez nem tudomány csak politika), de azért ők akarnak másokat kritikai társadalomtudományra oktatni. Nem is leplezik, hogy szolgalelkű bábokra, nem társadalomtudósokra van szükségük.
Na és olyan fontos emberek Éber Márk és Kováts Eszter, hogy ha a klaviatúrámra veszem őket, akkor majd ‘megnézhetem magam’. Egy tükör van az asztalommal szemben, azóta is nézem magam.
 Nekem magamtól eszembe nem jutott volna ebbe a “””tudományos műhelybe”” beállni, írt valaki, hogy érdekli a munkám, és jelentkezzek. Nem hibáztatom, bármi kisülhetett volna az egészből, és azért nem sült ki semmi, mert ezt is átmérgezte a politika, hogy állandóan hálózatosodni, rendezkedni, tenni-venni kell, hogy vannak emberek akik nem tudnak szembenézni a valósággal, hogy nincs hatalmuk, ezért rátelepszenek mások kezdeményezéseire, és mert a politikai és ipari lobbik ha adnak pénzt, lesz aki elvégzi a piszkos munkát. 
Azért írtam ezt a rövid blogposztot, mert sok szenvedéstől megkímélt volna, ha engem is figyelmezett valaki: EZ ILYEN. VIGYÁZZ. Életem hibájának tartom, hogy valaha ezekbe a ""feminista"" ""baloldali"" hálózatokba keveredtem, rengeteg időm, energiám, kreativitásom elvette, de legalább egy látleletet adott a pokol mélyéről

Utóirat: ezek folyamatosan azt akarták elhitetni, hogy nincs élet ezeken a nyomorult gittegyleteken kívül. Dehogy nincs, sőt ott kezdődik. 




Popular posts from this blog

Mérő Vera- a magyar “cancel culture” főítésze, erkölcsrendésze és cenzora

A budapesti vámpírkastély

Vámpírkastély perverzióból és hazugsából - bocsánatot kérek, ismételten csak és kizárólag csak saját magamtól

Ezt láttam én a magyar feminizmusban.

A polgárasszonyok- budapesti vámpírkastély II.