Történelmi bűnök elkövetői moralizáltak felettem, és tolvajok oktattak ki kedvességről

 https://www.facebook.com/events/1063210028003168/?acontext=%7B%22action_history%22%3A%22null%22%7D&ref_source=newsfeed&ref_mechanism=feed_attachment&paipv=0&eav=AfbLegCllXPqzqoloUjCMESxR0RHKCVn8TM19Fp_mSRDUjM5v9kfglZ6X-wPrOzE-gI&_rdr

Ennek a sétának a forgatókönyvét én írtam, és ezt bizonyítani is tudom. És nem krediteltek érte. Antoni Rita (a magyar feminizmus önjelölt királya) vezeti a sétát, az első és eredeti uszító, lásd itt. Ugyanez az Antoni Rita nevezett már többek között közveszélyes elmebetegnek (valamiért amihez foghatóan kreatívat soha életében nem fog csinálni), most pedig suttyomban egy 'közveszélyes elmebeteg' által írt forgatókönyvet ad elő, és kussol arról, hogy ezt bizony a '''KÖZVESZÉLYES ELMEBETEG'' írta, és nem ő? Miközben ment a vérszomjas hajsza, hogy engem ellenségnek kinevezve ők igazságosztóként és hős mozgalmárként tetszelegjenek, ugyanezek a cancelelőim még ilyen pitiáner módon is megloptak, mondjuk kevésbé mint a 'szövetségeseim' és 'barátaim. Ha tényleg igaznak gondolná amiket terjesztett és írt rólam, akkor eszébe sem jutna az én munkám a sajátjaként előadni. Szépen leleplezi az egészet: tiszta érdek. Az önfelnagyítás csoportosan űzött szociopata színjátékai.

Külön említést érdemel a Sétaműhely vezetője Lénárd Anna. Nem tudok, és nem is akarok róla jót mondani. Korrektségnek a nyoma se volt meg benne. Az a fajta bőr alá mászó manipulátor aki miután követelőzik és gyalázkodik, még megdicsér és megölel. A forgatókönyvért végül úgy fizettek ki, a hosszas pénzbeszedési kísérleteim után, hogy Lénárd Anna levelet írt nekem, hogy van-e kedvem dolgozni nekik, határozatlan feltételekkel. Erre mikor válaszoltam, hogy előbb innék meg egy flakon sampont mint neked dolgozzak, és legyetek szívesek fizessetek ki, akkor elkezdte, hogy én TÚL AGRESSZÍV VAGYOK, ÉS CSAK UDVARIASSÁGBÓL AJÁNLOTT FEL MUNKÁT. Mintha én akkora senki lennék, hogy megtiszteltetésből fogok neki dolgozni. A borítékban végül 68 ezer forint volt 70 helyett. Azt sajnálom, hogy nem voltam agresszívabb. Azért fölényeskedett, hogy leplezze, hogy filléreskednie kell.  A legszebb, hogy “én is rúgtam már embereket nyilvánosan bokán” címmel kezdte a kioktatását. Mintha én valami alacsonyabb kasztba tartoznék, és más mérce vonatkozna rám. Alapít egy mikrovállalkozást, egy alkalmazottal, és máris éhező bölcsészeket csicskáztatna és hálózna be, vagyis olyanokat akiket éhező bölcsésznek néz.

Lehet már írtam, de a blog önismétlő műfaj - életemben nem élősködtek rajtam úgy, olyan kegyetlenül, olyan cinikusan, és olyan szadizmussal, mint a magyar '''feminizmusban'''. Életemben nem használtak ennyire ki: ami nekem volt (kreativitásom, tudásom) azt elvették, de közben próbálták velem tudatni a helyem, hiszen mások öt meg tíz évet tettek abba, hogy ezen a szemétdombon networkingeljenek, hogy vérrel-verejtékkel hierarchiaharcokat vívjanak, és megijedtek, hogy a fejükre növök. Tízezer forintokon marakodó paraziták, és pontosan ezért tudják ilyen sokáig csinálni, mert a fene se akar velük a sárban fetrengeni.

Azt tudom mondani amit eddig is elmondtam: amibe beleláttam nem feminzimus volt, hanem egy hegemóniaküzdelem, annak is az elkeseredett utóvédharcai. Ugyanannak az éppen adottan regnáló rezsimet kiszolgáló nómenklatúrának a tagjai címkézik magukat éppen ennek vagy annak, a pillanatnyi erőviszonyok és nem meggyőződés mentén. Az egész életük arról szól, hogy társas dinamikákat manipuláljanak, és nem is értenek mást a világból. A gyomrom felfordul, hogy ezeknek van bőr a képén kiállni egy ország elé, és összefogásról, toleranciáról, egyenlőségről, és miegyébről szépelegeni.

Ami a forgatókönyvet illeti, semmi baj vele, de már bánom, hogy ilyen embereknek valaha bármit írtam, és elment az egésztől a kedvem. Ne keressen ezzel senki, nem fogom előadni. Az a fajta aljas kibaszás volt, ami kicsi, de annál sunyibb. Még inkább elvette a kedvem attól, hogy ezt a várost az otthonomnak érezzem, mert megmutatta, hogy mennyire hálózasodott szociopaták játszótere. És tényleg bárcsak agresszívabb lettem volna akkor, lehet sok bajtól megkímélt volna.

Aki esetleg nem hisz nekem, screenshotok a mai napon, és egy régi levelem: 





Popular posts from this blog

Mérő Vera- a magyar “cancel culture” főítésze, erkölcsrendésze és cenzora

A budapesti vámpírkastély

Vámpírkastély perverzióból és hazugsából - bocsánatot kérek, ismételten csak és kizárólag csak saját magamtól

Ezt láttam én a magyar feminizmusban.

A polgárasszonyok- budapesti vámpírkastély II.