Utóirat- az igazi true cancelelő, aki sosem adja fel!

Régóta akartam írni egy utolsó posztot, és kétszer is levettem, mert nem voltam elégedett. Most azt hiszem utoljára egy utolsó poszt.

Röviden összefoglalva: történt egy gyilkosság. Az elkövető, aki felfüggesztettet kapott egy korábbi barátnője (és volt diákja) elleni erőszak miatt kutyát nem zavart az átmoralizált, permanens lincshangulatban őrjöngő belpesti közegben. Túl középszerű volt szakmailag, nem szúrta senki szemét. Én is ismerem, mégpedig a kultúrharc blog rezidense Patakfalvi-Czirják Ágnesen keresztül, akinek most az imázsát nem olyan pitiáner internetdrámák rontják, amiket például velem provokáltak ki, hanem a volt lakótársa-baráti társaságának tagja megölte a barátnőjét, és a holttestet egy szemeteszsákba csomagolva otthagyta egy benzinkúton. Ez a Patakfalvi őrjöngött nekem, hogy ÉN TÚL AGRESSZÍV vagyok, és órabérben idomíttassam be magam tűrni és kussolni. Mégpedig azért amit mindenkinek tennie kellett volna- istenigazából elküldeni a picsába a küldöldi politikai lobbik pénzén a woke elmebajt terjesztő, a határaimon átgyalogló, engem ellehetetleníteni akaró ügynököket, trollokat és pszichiátriáról ki-be járkáló elmebetegeket.
Erre nincs mit mondani, nem lehet mivel felülírni, nem lehet fokozni. Vége a sztorinak. Nem azzal, hogy én futottam az erdőben, hanem azzal, hogy megöltek valakit Kolozsváron. Itt vége, kész. 
Ha ezt nem veszi észre valaki, akkor semmi kapcsolata a valósággal.
És igen, Ágnes egy ilyen igazi true believer cancelelő! 


forrás: cursed cancellation insta

Nem meglepő módon az annyiszor bevált megoldást választja: gyorsan áldozatot kell magából csinálnia! Patakfalvi falán úgy előadva a sztori, hogy random lakótársak voltak. Francokat. Haverok voltak akik egy társaságban lógtak, együtt buliztak. Ezt meg is jegyzi valaki, és Patakfalvi mosakszik:


Stratégiai feminizmus: őt nem fogadta be a társaság mert nő (részletezve még, hogy azért mert az exével szakított). Na de a stratégiai feminizmus még nem elég az áldozatisághoz, úgyhogy rá kell tenni egy lapáttal: őt zaklatják, a fegyvertartási engedéllyel rendelkező zaklatója! Ő retteg, és ez a közeg, ezek, hogy ezek megtűrik ezt! Ezzel ő kénytelen foglalkozni, tervezni hova tud menni! Saját magát hasonlítja a gyilkos volt lakótársa áldozataihoz, mert neki van (hirtelen előkerül) egy fegyvertartási engedéllyel rendelező zaklatója AKI ÉN LENNÉK. Ő hoz be az életembe egy gyilkost, aki még velem is próbált ismerkedni (taszított benne valami, kerültem), de tőlem retteg, és ezáltal magát akarja áldozatnak beállítani, és áldozatpózból követel és bűntudatot kelt.


Azt csinálja amit szokott. Veri a seggét a földhöz és úgy istenigazából beleéli magát az általa rendezett színházba. Nagyon helyes, hogy időt és energiát tesz abba, hogy elkerülön. Ezt tapintatnak hívják, és ettől ugyan nem lesz áldozat. Az egyik likeoló az a Juliusz aki együtt járkált kocsmákba meg kiállításmegnyitókra a gyilkossal, és Ágnes egyik közeli barátja. 



Miért nem csinálja mindenki amit ő mond, miért nem az van amit ő akar? Minden és mindenki eszköz: egy gyilkosságot is, az én még meg sem vásárolt fegyverem is kihasználja a környezetét kontrollálni és nyomasztani. "Száguldozni", mintha a puszta létezésem lenne alapjaiban másokra veszélyes és felelőtlen. Egy egyszerű szóhasználattal is manipulál, és felfedi mi velem a baja: az, hogy vagyok. A cancelelés kellemeset a hasznossal: egy kis facebookos színjátékkal kiélheti a sunyi gyűlöletét, és közben tőkét kovácsolhat áldozatként. Kéztördelve mocskolódás is van, mert az alap taktika. Jobb AI megírja ezeket a kommenteket lassan.

Patakfalvi erdeti posztjának lényege: a gyilkos környezete nem felelős a gyilkosságért. 


Egy volt diákot felszedő és meggyilkoló tanárról van szó aki már kapott felfüggesztettet párkapcsolati erőszakért, volt diák ellen. Na de ha a Patakfalvi fb kommentekben gyilkosság áldozatának fantáziálja saját magát azért felelős a Patakfalvi környezeze! A cancelelés soha nem a logikáról szólt, de ez még a műfajban is erős.

Kerül egy balek, és megvitatják hogyan kell bánni valakivel aki megöli a barátnőjét, meg egy jobb társadalomban… ahol facebook kommentelők mondják meg kinek merre. 


Patakfalvi tovább veri a seggét a földhöz:


Mintha valami ötéves toporzékolna a bevásárlóközpontban. Ha zöldalmás limonádé kell akkor zöldalmás limonádé kell! Ne pofázzatok, hanem kapjam meg amit akarok, mert ÉN IGENIS ÁÁÁÁLDOZAT VAGYOOOOK!!!! Nekem van egy fegyveres zaklatóm, tehát legyen az amit én akarok! A sz@r @-el, mert ő olyan jó ember, hogy a legextrémebb aljasság elkövetése közben is urizál és finomkodik. "A patriarchátus ellen..." ha valaha kontrollmániás, szadista, élvezettel büntető-fegyelmező atyafigurát játszó emberrel találkoztam az a Patakfalvi. Szerintem neki annyit jelentett a feminizmus, nőnek születve is zsarnokoskodhasson.

Nem mintha a cancelelőknek számítana a valóság (vagy nekem ők), de az olvasóimnak részletesen leírom, hogy hogyan üresedik ki a zaklatás, fenyegetés szó. 2018 óta egyszer találkoztam személyesen Patakfalvival, amikor is Bogyó Virággal együtt mézesmázoskodva, integetve odaköszöntek nekem 2021 szilvesztere előtt egy nappal (le is írtam, hogy én azonnal küldtem el őket a francba). A vádaskodása úgy kezdődött, hogy a PTI TEM MSZP-gittegylettel zaklatásnak, bizalommal visszaélésnek, zsarolásnak, fenyegetésnek akarták beállítani, hogy jelentettem egy etikai bizottságnak egy plágiumsorozatot. Amikor a plagizátor felolvasott 20 percet a google booksról ott ültek mellette Patakfalvi a konferenciát szervező elvtársai akik kiadták a könyvét, és ezért is őrjöngve támadt nekem, hogy “ne romboljam a TEM nimbuszát”. Aztán olyan meggyőzően adta elő a ‘kéztördelve mocskolódást’, hogy egy lejárató levelet is írt rólam az ebben a posztban külön említést érdemlő, az ostoba pöffeszkedők között is ostoba pöffeszkedő Éber Márk (aki egyébként a színpadról hallgatta végig a google books felolvasást) és abban a levélben volt, hogy "zaklattam, zsaroltam, fenyegettem". Ez (életem talán legundorítóbb kihasználása közös munka címen) 2017-ben volt, és ott kezdett el zsarolni és bűntudatot kelteni, hogy leplezze az egyenlőtlen viszonyt. Onnan ismerem, hogy gyakornoknak állt be egy korábbi projektbe. Vadászfegyverre lenne jogosultságom engedélyt kiváltani, ami amúgy batár nagy, feltűnő, és nehéz is. Concealed carry az usa pár déli államában van. 

Ahogy korábban leírtam (a blog önismétlő műfaj), ez az ember a pszichotikusságig volt velem kegyetlen, annyira élvezte a cancelelést. Aztán mivel nem tudott lenyomni, áldozatot fabrikál magából és ezzel másokat akar belezsarolni, hogy bántsanak és elhallgattassanak. Azt képzelte egy eszköz vagyok, amit joga van használni ahhoz, hogy nagyzoljon és urizáljon a tizenkilencedik századi manírjaival. Nemhogy az életem, a tudatom akarta kontrollálni. Ő akarta megmondani mit kellene nemhogy gondolnom, éreznem (ezért is külön szép, ahogy integritásról papol). Az etikett szabályok megszegését sápítozva rosszallta, viszont ő nyíltan volt szadista és hatalmaskodó. Azt hitte számonkérhet és büntethet, sőt, áthághatja a szabad akaratom és önrendelkezési jogom. Soha egy köszönöm, soha egy sajnálom nem fért ki a pofáján, ehelyett a zsarnokoskodás és áldozatjátszás mellett időt és energiát tett abba, hogy az öntudatom, az önbecsülésem kitapossa. Mindeközben lehetetlen, hogy ne tudta volna a később gyilkoló haverjáról-volt lakótársáról a sztorikat, de nem érdekelte, mert ezt az illetőt nem járatták le és nem hurcolták meg. Se belső tartása, se empátiája nem volt, és folyamatosan a környezetét akarta kontrollálni, mégpedig az  erőszakosság, tekintélyt játszás, és áldozati póz keverékével (felfele nyalva, lefele taposva). Lásd a best of kulturharc blog "kutatónak vagy mosogatónak" videót. Egyszerre zsarnok és parazita. A féreg volt ami az életemet rágta. Ez egy metafóra a működésmódjára. Az értékítéletem róla még a kulturharc blogon sem tűr pixelt. 
Projektál: azért félti tőlem az életét, mert ő akarta az én életem tönkretenni. Csak azért, hogy érezze megteheti. Csak azért, hogy addig is elfelejtkezzen a saját frusztrációiról. Ahogy ez a cikk írja a haverjáról: "volt barátnői, ahogy a megölt Molnár Beáta is, „sziporkázó, rendkívüli, intelligens” nők voltak, akiknek sarokba szorításában, megalázásában a férfi örömet lelhetett". Patakfalvi is a komplexusait, frusztrációját kompenzálta a kegyetlenkedéssel. Egyszer, sok sok éve éjszaka összefutottam Patakfalvival, és ezzel a társasággal. Nem emlékszem Boné Ferenc ott volt-e. Szerintem nem, de nem 100%. Körben ültek és egymás gyalázták, de így ugratva, jófejkedve. Szerintem ezt nevezi a pick up artist slang negging-nek. Ezek az emberek így éltek. Szívták egymás vérét, és mindenki mást is igyekeztek lehúzni a saját poklukba. Azt nem értem hamarabb miért nem történt tragédia ennyi szadizmusból, kontrollmániából és hatalomvágyból. 

Ágnes nem veszi magát észre: tovább zsarol, fenyegetőzik, bűntudatot kelt. Mert ő akkora, de akkora áldozat! Ahogy Londonban mondanák: one-trick pony!


A szokásos: a saját magának fabrikált áldozatpózból (saját magát mocskolja) zsarol, fenyegetőzik. A másikra vetíti ki a saját parazita működésmódját: szerinte neki azért rossz, mert most biztos a másik érzi jónak ("jópofának, jó ügyért küzdőnek") magát. Nem jól (ami belső dolog), hanem jónak: pozitív önrepezentáció a cél, és egy zéró összegű játszmában egymás erőforrásait élik fel az emberek. A barátság, a kíváncsiság, vagy az igazságérzet mint indok eszébe sem jut, csak az, hogy más jónak akarja magát érezni, ezért most neki rossz. Abban a hajóban többen is lennének amúgy. A dinamikákat ismerve Patakfalvi sunyin léket vágna a hajó aljára, aztán hisztérikusan sipítozna, hogy süüülyedünk, és őrjöngve követelné, hogy mindenki más ugorjon a vízbe. A "letiltott zaklatóm": manipulatívan fogalmaz, mintha folyamatosan irkáltam volna neki facebookon. Szokásos kettős mérce: ő tudhatja mit írok (vagy mit csinálok, amiről nem írtam soha nyilvánosan), de ha én tudom ő mit ír, ő áááldozat. Vannak drónjaim és kémprogramjaim, vagy mi a logisztikája ennek a folyamatos megfigyelésnek? Dokumentálom a saját történetem, és ehhez kapcsolódódan elemzem a közeg dinamikáit, ideológiai háttértől a politikai beágyazottságig. Azt nevezi folyamatos megfigyelésnek, ami társadalomtudomány- különféle nyilvános forrásokból felvett adatok diskurzuselemzésével kiegészíteni a saját autoetnográfiám. Ez éppen nem nyilvános forrás, de ezen a ponton én konkrétan leszarom. Az ügyvédem azt mondta tehetnék feljelentést rágalmazásért és becsületsértésért mivel felismerhető vagyok (és gondolom akkor publikálhatnám a bizonyítékokat is), de nem fogok, mert ezen a ponton tét nélküli. Vége, kész. Viszont ha eddig dokumentáltam és elemeztem, akkor ez is kell a végére.

Neki a zaklatás szó gyakorlatilag azt jelenti, hogy nem hagyják a fiktív álomvilágában élni. Én ennyit csináltam igazából, és mellette vadászvizsgát, vagyis fél évig tanultam hány tojást tojik a túzok, meg papírok után szaladgáltam. Ennyit a kioktatásról a "higgadt párbeszédről". Ha évek óta hozzájuk se szólsz, akkor is összeköltenek valamit, hogy miért áldozatok. Ugyanolyan teljesen röhejes és hiteltelen a meséje a fegyveres zaklatóról és a zöldalmás limonádéról mint az egész plágiumsorozat, mint a kiemelt személy a nemzetbiztonsági hivatalával, meg a transzleszbikus aki eljött mocskolódni egy kiállításmegnyitóra, aztán nyilvánosan dicsekedett, hogy "nem volt nehéz előcsalogatni belőlük a bántalmazót" és mindezt egy olyan profillal, ahol háttérképnek kirakta a fotót ahol Dalma elküldi a francba. Ha zöldalmás limonádét kér akkor neki zöldalmás limonádét kell kapnia, mert van egy fegyveres zaklatója! Hasonló példák a NEM! aljaskodásai a bántalmazás elleni harc nevében. Egyébként most éppen a Gólyában lincselik egy kedves barátom gyilkosságért, de úgy, hogy átdefiniálták a gyilkosság kifejezést. (UPDATE - Először volt egy gyanusított 1, aztán gyanusított 2, akinek nemhogy motivációja nem volt, mégcsak soha nem is találkozott azzal akit """meggyilkolt""". Teljesen értelmetlen, igen.) Mi lesz ha elítélik, lomtalanításból guberálnak deszkákat a teherbiciklijeikkel, és felakasztják a tetőteraszon? Beszakad a tákolmányuk. Ami életveszélyes, hogy ezek az emberek megtalálják egymást az interneten, és csürhébe tudnak verődni, szerepeket felvéveni lincselni és hatalmaskodni. Ami közveszélyes, ahogy politikailag ez fel van használva. 
 
Összehasonlításképpen egy régi screenshot (kontextus a plágiumsorozat szőnyeg alá söprése, amire korábban is utaltam):  


Pontosan ugyanaz mint a gyilkosság kapcsán: hatalmaskodás, kontrollálás, gázlángolás (kivetíte rám amit szerinte érzek és ami az én célom, aztán elmondva mi ezzel a baj) most éppen kéretlen és egyébként többször visszautasított segítségnyújtásba csomagolva, és persze éreztetve velem, hogy enélkül én nem lennék képes arra amit csinálok. Egyébként ki a franc akar módszertani segítséget nyújtani az állítólagos zaklatójának? A bűntudatkeltés magától értetődő - miért nem kussolok és tűrök? Egyébként én induktívan dolgoztam ebből a blogból, szóval teljesen elhibázott megközelítés az elején a kutatási kérdést feszegetni. A tekintélyelvűek ugyanúgy állnak a kutatásmódszertanhoz mint mindenhez: magamutogatási vággyal és megfelelési kényszerrel.

Összefoglalva a lényeg: a cancel culture-nek semmi köze sem igazsághoz, sem valósághoz. Szerepek vannak, és áldozatszerepből lehet követeléseket tenni. Emellett olyan mint valami drog: egyfelől függőséget okoz (mint nagy általánosságban a közösségi média), másfelől nincs kiszállás- olyan dolgokat tesznek emberek amivel nem tudnak szembenézni, és ezért kell másból bűnbakot csinálni. Nem véd meg senkit semmitől, ellenben frusztrált szadistáknak ad lehetőséget hatalmaskodni, szakmák autonómiáját ássa alá, és demokráciaellenes, mert semmire nem választott senkik járnak el hatóságként. A ‘bántalmazás’ szó teljesen kiüresedett, olyasmi mint a ‘fasiszta’: idegesít valakit, útban van. Annyit elért a lincsmozgalommá aljasodott feminizmus, hogy nem lehet érdemben bántalmazásról beszélni, és semmi tétje nincs.

Hasonló műsor van Parászka Borókánál is előadva, csak zöldalmás limonádé nélkül, és egy fokkal őszintébben, mert Boróka elmondja, hogy a gyilkos a barátja volt (értsd: véd- és dacszövetség, vagyis érdek). Az emberi szó természetesen le van írva (“Ami vele TÖRTÉNT, nagyon is emberi”). Ugyanazon tanakodik Boróka mint a többiek- mit kellene valakivel csinálni, aki felszedi és abuzálja a diáklányait...? Én azon tanakodtam, hogy ezek nem érzik? Nem érzik, hogy undorodnak? Nem. A tekintélyelvűség erről szól, hogy nincs bennük semmi, se empátia (ami egy érzékszerv igazából), se saját morális mérce. Megoldás: pszichológushoz kellett volna járnia, meg az ellátórendszer szar, magyarán az államra terelni a felelősséget. Minden rendszerszintű (baloldali logika), de ők nem részei a rendszernek? Külön szép ahogyan egy minden legitimációját elveszített bölcsésztudomány képviselőjével (tekintélyszemély?) akarják órabérben... hagyjuk is. Ez a közeg még woke-nak is béna, mert nem szólnak neki, hogy ableist a szövege woke logika szerint, és egyébként a mentális betegek tényleg nem erőszakosabbak nagy átlagban mint bárki más. A deduktív logika se sikerül igazán- mondják, mondják, hogy diáklányokat felszedni rossz, párkapcsolati erőszak rossz. De van ez a Boné, akiről mindenki tudja miket csinál, mégis jóban van vele a közegből a többi törtető ringyó... tehát akkor jóban lehet vele lenni. Ez mimézis, magyarán majmolják amit a többi csinál. Nem érzik, hogy undorító, látniuk kell, hogy a többi úgy viselkedik, hogy undorodik, és akkor ők is úgy viselkednek, hogy undorodnak. Ezért lincseltek engem, mert a többi lincselt. Valahol tökmindegy volt én mit csináltam. Visszagondolva a szolgalelkűséget, mások másolását kérték rajtam is számon. Sokáig azt gondoltam irigyek (ahogy FAM fogalmazott: "a szolgalelkűek ösztönös gyűlölete a szabadok iránt"), de sokkal egyszerűbb: képtelenek önnállóan cselekedni. Ha a többi gyűlöl ők is gyűlölnek, mert nem tudják mit csináljanak. Éveken át gondolkoztam egy sztorin ami le van írva a blogon: a Patakfalvi miért sírt (amikor a többivel együtt fegyelmi bizottságot játszva) egy plágiumsorozat jelentéséért engem kizártak egy magát tudományosnak hazudó, valójában politikai gittegyletből? Frusztrációból. Nem tudott mást tenni mivel képtelen autonóman cselekedni. Nem gondolom, hogy sajnált volna, mert előtte hatalmas élvezettel kegyetlenkedett velem. Saját magát sajnálta, mert a tudatára ébredt a saját aljasságának. De nem tudott cselekedni. Én évekig nem értettem, közben teljesen logikus, csak nekem idegen logika (volt). Ezek azok az emberek, hogy ha a tévében eleget mondogatják nekik, hogy öljék meg a szomszédjukat, akkor megölik a szomszédjukat. Megérti az ember, és nem cancel culture ellenes törvényt akar, hanem betiltani a fb-ot, mert akkor legalább nem találják, és hülyítik meg olyan gyorsan egymást. Ami a gyilkosságot illeti, ha igaz, hogy azért nem szakított a meggyilkolt a későbbi gyilkosával, mert a közegében izolálva érezte magát (mivel BF-et mentegették az emberek), és igaz az is, hogy a Patakfalvi is ezt tette, akkor nem csak azért vetemedik rágalmazásra, hogy leplezze a haverságát egy gyilkossal, hanem azért, hogy leplezze a felelősségét egy gyilkosságban. Alap baloldali axióma lenne, hogy van társadalmi beágyazo... hagyjuk is.

Közben egyéb dolgok amik történnek- ezt csináltam magamnak: www.bajuszorsolya.com. A tényleg hatóság NMHH rendelt tőlem egy tanulmányt cancel culture témában. Aláírtam egy titoktartásit, de majd jön. Remélem lesz jogszabály. A hatóságot LARPoló Mérő Vera átadta másoknak a Nem tehetsz agyfaszt- süllyed a cancel culture hajó, menekülne a főpatkány? Régesrégen késő. Vera te a szimbólumává fogsz válni minennek ami undorító az internetben (pornóipar, fake news, cancel culture), miközben szó szerint leszakad a pofád. A legnagyobb büntetés nektek a saját életetek. Egy még nagyobb büntetés van: a saját tudatotok.
Tízből két név maradt a BOSSZÚ listámon. Remélem idő kérdése Éber Márk ellen mikor indítanak eljárást a diáklányokkal történt ‘’’’’’szerelmi’’’’’ ügyei miatt, és Antoni Rita pedig egyszer szembe kell majd nézzem azzak, hogy perverzek és fétisiszták játszóterévé tette a magyar feminizmust. Rita egy kiszállt irodalmár, aki queer vámpírós fantasyvel foglalkozott, és volt egy szerelme aki transznemű. Ő se gondolta volna, hogy valójában egy olyan politikai mozgalom szekerét tolja, aminek a hatszáz röhejes zászlója alatt fétisiszták és szadisták a kasztrációs BDSM fantáziáikat gyerekeken élik ki, mégpedig szakmai szervezetek elfoglalásán keresztül. Ja, és ez az én szellemi tulajdonom amiért nem krediteltetek.
Annyi nem jut eszébe ezeknek a kutatóként tetszelgő, önnálló gondolatra képtelen embereknek, hogy technológiai rendszereknek van ágenciája, magyarán lehetne a közösségi médiát hibáztatni. Még Mérő Vera is rájött arra amit egyébként mindenki tud: menekülni kell a Facebookról. Ezek a szerencsétlenek pedig mintha mi sem történt volna, csinálják a színházat. Azt írtam párszor, hogy saját képességeik alapján bolti eladónak alkalmas emberek lesznek kutatók, de én igazából nem bíznék ezekre rá egy kasszát.
 Azt tudom mondani amit eddig: az egész so-called feminizmus, baloldal, belvárosi network akármelyik tetszőleges közege a kihasználásra épült (dolgozzon valaki a politikai közeli hálózatokba belépült káderek helyett), aki pedig fellázadt, azt az agresszió elleni sápítozással akarták elhallgattatni. Írtam már hogyan kell velük beszélni- úgy, hogy húzzatok el a kibaszott kurva édesanyátokba. Így utólag visszatekintve, csak azt sajnálom, hogy nem voltam agresszívabb. 
 
UTÓIRAT: egy dolog még eszembe jutott. A legirigyebb, legfrusztráltabb, legmohóbb tartott ki a legtovább. A sóvár, károgó, botránkozó, másokba belegyalogló házmesterkedő típus, a rosszindulatú-szoglalelkű-tekintélyelvű. Az egésznek a mélyén- mohóság, irigység. Az ideológia csak ürügy, és mindig is az volt. Legitimáció maximum. Ahogy az ilyen embereknek az energiája összegyűjtve, irányítva van, és felhasználva politikailag az pedig zseniális, de közben sátáni.







Popular posts from this blog

Mérő Vera- a magyar “cancel culture” főítésze, erkölcsrendésze és cenzora

A budapesti vámpírkastély

Vámpírkastély perverzióból és hazugsából - bocsánatot kérek, ismételten csak és kizárólag csak saját magamtól

Ezt láttam én a magyar feminizmusban.

A polgárasszonyok- budapesti vámpírkastély II.